admin admin .

admin

ماشین کاری میلگرد های استیل

عملیات ماشین کاری به شکل مورد نیاز برای کار های صنعتی در می آید.

به منظور انجام عملیات ماشین کاری میلگرد استیل، آلیاژی که مورد استفاده قرار می گیرد، می بایست از قابلیت تراش کاری برخوردار باشد. روش های دیگری نیز برای تولید قطعات مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این روش ها می توان به روش های شکل دهی و ریخته گری اشاره کرد. اما در برخی از مواقع، تنها ماشین کاری میلگرد های استیل است که در تولید به کمک افراد می آید. خواص کاربردی میلگرد های استیل در چنین شرایطی اهمیت خود را بیش از پیش نشان خواهند داد.
معرفی آلیاژ با گرید 303
با انجام عملیات ماشین کاری میلگرد های استیل با گرید 303 می توان تولید محصولاتی از قبیل قطعات متصل کننده اجزای هواپیما، قطعه های مورد استفاده در ساخت ماشین آلات گوناگون و چرخ دنده ها را به سرانجام رساند. میلگرد های استیل با گرید 303 از مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و خوردگی برخوردار هستند.

معرفی آلیاژ با گرید 304
یکی از دیگر گرید های میلگرد استیل که برای انجام عملیات ماشین کاری مورد استفاده قرار می گیرد، با شناسه 304 شناخته می شود. از میلگرد های استیل 304 در تولید تجهیزات کاربردی مورد استفاده در صنعت حمل و نقل و ترابری، تولید پیچ ها و نیز تولید قطعه های مورد استفاده در تجهیزات صنایع غذایی به میزان قابل توجهی استفاده می شود. مقاومت بالا در برابر خوردگی، دوام بالا و استحکام مناسب از جمله ویژگی های استیل 304 است.

معرفی آلیاژ با گرید 316
ماشین کاری میلگرد استیل با گرید 316 می تواند در تولید قطعه های مورد استفاده در کوره ها، قطعه های مورد استفاده در انواع مبدل های حرارتی، قطعه های شیر آلات و پمپ ها و موتور جت بسیار کاربردی باشد. میلگرد های استیل با گرید 316 امتحان خود را در انواع محیط های خورنده پس داده اند. در صورتی که بخواهید از میلگرد های استیل در محیط های کلریدی یا اسیدی استفاده کنید، استفاده از میلگرد های استیل با گرید 316 می تواند راهگشا باشد.

https://steeltamadonsadri.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۱:۵۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)