admin admin .

admin

گلدان دیوار سبز

گلدان دیوار سبز شرایطی را فراهم می کند تا ریشه گیاه قبل از نصب بر روی دیوار، به اندازه کافی رشد نماید. این گلدان ها به صورت مجزا بر روی دیوار سبز نصب می شوند. بنابراین می توان با توجه به طراحی دیوار سبز از ابعاد مختلف گلدان استفاده نمود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۳۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

روش هایی برای حفظ تناسب اندام

یکی از مهم ترین ارکان داشتن تناسب اندام، در پیش گرفتن رژیم و عادت غذایی درست است. این روزها که معضل چاقی به یک مشکل جهانی تبدیل شده و داشتن تناسب اندام دغدغه ای است که همه دارند، اهمیت داشتن سبک درستی در انتخاب و خوردن غذا مهم تر از همیشه جلوه می کند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۱:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش پودر پیاز

• نکات مهمی که قبل از خرید پودرپیاز باید به آنها توجه نمود.

۱- پودر پیاز اصل چیست؟
پودر پیاز از خشک کردن پیازهای سفید یا زرد و آسیاب کردن آنها به دست می آید. برای تشخیص پودر پیاز اصل نیاز به تست های آزمایشگاهی است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۶:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کارهای مضر برای کبد

نتایج یک پژوهش کره ای نشان داده است که نشستن های طولانی مدت باعث بروز بیماری های کبدی مانند کبد چرب می شود. قابل توجه افرادی که به پشت میز نشینی عادت کرده اند و هیچ چیز نمی تواند آنها را از صندلی نازنین شان جدا کند. نشستن های طولانی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۲:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فیزیوتراپی در منطقه 22

فیزیوتراپی در منطقه 22 ، آیا شما می دانید فیزیوتراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ شاید در اطراف شما هم افرادی باشند که بر اثر عوامل مختلفی مانند حوادث، بیماری ها، تصادفات و ... دچار آسیب های جسمی شده باشند. این امر موجب شده تا قدرت حرکتی آنها محدود شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۹:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رژیم سم زدایی

یک رژیم سم زدایی آیا کلمه سم زدایی شما را مضطرب می کند؟ نباید این طور باشد! وقتی سم زدایی درست انجام شود، این کلمه به معنای رژیمی سرشار از غذاهای کامل است. با حذف طعم دهنده های مصنوعی و مواد شیمیایی از رژیم شما، بدنتان برای داشتن یک زندگی سالم تر و طبیعی تر آماده می شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۶:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)